Brukshundkonferansen, Bankett og Forbundstinget 2016

Invitasjon til Brukshundkonferansen, Bankett og Forbundstinget 2016 i Norsk Brukshundsports Forbund

Brukshundkonferansen & Forbundstinget 2016

Vi inviterer herved klubbene til å delta på årets Brukshundkonferanse & Forbundsting.

Alle skjema, invitasjoner og relevante dokumenter finner du HER

Brukshundkonferansen 2016

Her vil vi diskutere ”rikets tilstand” samt legge opp til dialog om hvordan vi skal/kan jobbe for økt aktiviteten i sporten vår.

Agenda:

1. NM/NoM/The Challenge 15/16

2. Resultatservice/DogArra

3. Terminlisten 2016

4. Fagkomiteen – info om aktivitet

5. Sportshundkomiteen – info om status

6. Aktivitet/rekruttering

7. FCI Nordic Style Trials

8. Spor Tracking – erfaringer og muligheter?

9. NM – kan dette arrangeres annerledes?

10.  NoM – rutiner/støtteordninger for klubb/utøvere

11.  Oppdatert hjemmeside

NBFs bankett
God mat og sosialt samvær samt utdeling av priser til vinnerne av årets beste:

Årets brukshund / Zanto Statuetten           – Bernt Hinna m/ Brandfjellets Molly
Årets sporhund                                          – Liv Lund m/ Tunevannets Mai
Årets runderingshund                                – Monica Tegler m/Tunevannets Izi
Årets brukslydighetshund                         – Tom Larsen m/ Ryssberget’s R- Jerry

Forbundstinget 2016
Dette er NBFs årsmøte hvor klubbene kan stille med representanter ihht. NBFs lover. Se egen innkalling for agenda og vilkår for deltagelse.

Vi ønsker alle velkommen til en spennende helg sammen likesinnede med hjerte for brukshundsporten, og vi håper dere har lyst og anledning til å komme.

NBF styret – Bjørnar, Svein, Johnny, Elisabeth, Bernt, Ellinor og Inger.