2011 – Evjekurset – annonse

NBF inviterer til sitt årlige kurs i spor, rundering, spor/rundering, felt/brukslydighet.

Noen av landets fremste instruktører vil gi deg og hunden din nyttige tips på veien.

Nybegynner eller ikke, du vil få tilrettelagt etter hvilket nivå du er på.

Vi ønsker alle sammen velkommen til vakre Evjemoen og til å bli med på en flott treningsuke med hunden sin.

Nytt av året er at vi tilbyr en egen gruppe for brukshundlydighet/feltsøk. Dette kan være en flott mulighet for å komme seg videre i en eller flere av de mange lydighetsøvelsene vi har, samt få trent godt på feltsøket.

Kurset er i Uke 25. 22. juni – 26. juni

Kursprisen er på  3.990,- (kr. 200,- i rabatt for deltagere som er medlem av klubb som er tilknyttet NBF.

I denne prisen er det full kost og losji, 8 timers undervisning hver dag torsdag til lørdag og halve søndagen.