Velkommen alle brukshundvenner

Velkommen alle brukshundvenner.

Sesongen 2011 er akkurat kommet i gang i noen deler av landet, mens andre deler fremdeles ligger begravd under fint hvitt pudder.

Men snart er vi vel alle i gang med både trening, kurs og kanskje konkurranser.

Som dere ser er vi nå endelig oppe og går med vår nye hjemmeside.

Vi vil bruke den første tiden her nå på å finjustere denne og luke ut noen feil før vi fyller på med både aktuelt stoff og god historikk.

Vi har her mange nye funksjoner, jeg kan nevne kalender, elektronisk påmelding til kurs, facebook integrering, filmer fra tidligere NM osv. Og mulighetene er flere.

Jeg vil takke Bernt så masse for jobben så langt og jeg gleder meg til fortsettelsen.

HJELP!!!!

På historikken trenger vi noe hjelp.

Om noen har bilder fra tidligere høydepunkter som NM og NoM liggende, både fra seierspallen og andre bilder så hadde vi satt stor pris på om dere kunne sendt oss disse.

Vi håper å fylle denne historikken med tidsriktige bilder. Ja, selv om grilldressen kanskje ikke er moderne nå.

Har noen slike bilder så send disse inn til webmaster@norsk-brukshundsport.no

Hva skjer ellers?

Rekruttlaget.

Vi er i full gang med å fylle opp Rekkruttlagene, det er fremdeles noen plasser ledige. Så for de som kunne tenke seg å være med på dette så se under Rekruttlaget og send inn påmelding.

Ukeskurs

Vi har to ukeskurs til sommeren, et på Evje og et på Sølen. Kurset på Evje er nå full booket og Sølenkurset begynner å fylles bra opp. For de som kan tenke seg å være med der ber jeg dere om å melde dere på snarest. Her er det førstemann til mølla.

Ellers ønsker jeg alle sammen lykke til med året 2011. Måtte det bli et godt år for deg, din familie, dine venner og hundevenner.

Bjørnar Strand

Norsk Brukshundsports Forbund